COpizza della Fondazione, nou projecte de la Fundació Hestia

Es pot construir una societat més inclusiva gràcies a la pizza? Gràcies a COpizza, sí.En Fundació Hestia creiem que si. En el nostre obrador de Sant Boi, produïm copizzes artesanes autèntiques, hàbilment treballades a mà, des de la massa fins al topping. I a més, ens assegurem d’utilitzar ingredients de màxima qualitat, per a què tu i la teva família pugueu gaudir de copizzes sanes, fresques, i delicioses, recent tretes del forn.

Además, les nostres copizzes tenen un ingredient molt especial i és que COpizza della Fondazione és un projecte social de la Fundació Hestia, orientat a oferir als clients i consumidors productes de gran qualitat amb l’objectiu i el valor afegit d’estar elaborats per persones en risc d’exclusió social, a les quals la Fundació els ajuda laboralment, oferint-los un lloc de treball estable que els permet millorar la seva qualitat de vida i la seva integració social.