A la Fundació Hestia protegim, assistim i tenim cura del benestar de les persones grans i/o amb malaltia mental. Innovem per millorar la seva qualitat de vida i sensibilitzem  a la societat perquè s’impliqui en la nostra tasca.

Què fem

PROTECCIÓ

INNOVACIÓ

Promovem la recerca, la formació i la divulgació de noves formes d’assistir i tractar les a persones vulnerables, afectades per trastorns mentals o malalties associades a l’envelliment.

SENSIBILITZACIÓ

Desenvolupem projectes per sensibilitzar a la societat sobre la fragilitat, l’estigma, l’aïllament i els riscos d’exclusió associats a la malaltia mental o l’envelliment, i per enfortir la integració social de qui ho pateix.

PROJECTES DESTACATS

#MATEALESTIGMA