Si vols participar, ajudant a la consecució dels objectius de la Fundació Hestia, ho pots fer de les següents maneres:

VOLUNTARIAT

Col·labora com a VOLUNTARI. El grup de voluntaris de la Fundació Hestia ens ajuda a fomentar l’autonomia, la inserció i l’acompanyament dels nostres tutelats, en situació de vulnerabilitat, oferint-los el suport que els falta a nivell social i / o familiar.

AMIC

Pots fer-te AMIC de la Fundació Hestia col·laborant amb una aportació econòmica periòdica per ajudar a aquelles persones que no poden fer-se càrrec de si mateixes, sense recursos i que pateixen trastorns mentals o malalties associades a l’envelliment.

AMIC

DONACIÓ

Fer una DONACIÓ puntual és una altra manera de col·laborar amb nosaltres.

Així mateix, si tens una empresa que es preocupa del seu entorn i que vol mostrar el seu compromís social, pots participar de diverses formes:

Finançant projectes específics.

Realitzant donacions en efectiu i / o de material.

Patrocinant activitats.

Cedint espais i / o serveis.