Política de privacitat

FUNDACIÓ HESTIA amb aquesta informació vol que vostè conegui quina és la política de privacitat aplicada a les seves dades personals.

L’usuari que accedeix al lloc web no està obligat a facilitar informació personal, per tant qualsevol comunicació de les seves dades ho farà de forma voluntària acceptant les condicions aquí expressades i donant el seu consentiment perquè FUNDACIÓ HESTIA pugui enviar-li informació per mitjà de correu electrònic o altres mitjans com SMS en telèfons mòbils.

Cada vegada que l’usuari empleni el formulari de contacte i s’efectuï l’enviament de dades personals presta el seu consentiment lliure, inequívoc, informat i exprés per al tractament de les dades per part de FUNDACIÓ HESTIA.

D’acord amb l’article 21.1 i 21.2 de la Llei 34/2002, de 11 de juliol, de serveis de la societat de la informació i comerç electrònic (LSSICE) l’usuari queda informat del seu dret a oposar-se al tractament de les seves dades amb fins promocionals per a la recepció de comunicacions comercials així com el seu dret a revocar en qualsevol moment el consentiment prestat, sense perjudici del dret d’oposició que es recull la LOPD. Per a això l’usuari podrà revocar el consentiment atorgat per a rebre informació a través del formulari de contacte indicant en l’apartat missatge el text “BAIXA CORREU ELECTRÒNIC” a més de les seves dades.

FUNDACIÓ HESTIA no sol·licita, registra o tracta dades especialment protegides de l’usuari, entenent per aquests d’acord amb els articles 7 i 8 de la LOPD les dades relacionades amb la raça, o l’origen ètnic, creences religioses, antecedents penals, salut física o mental i orientació sexual.

FUNDACIÓ HESTIA adverteix l’usuari que, llevat dels casos de representació legalment constituïda i acreditada, cap usuari pot utilitzar la identitat d’una altra persona i comunicar les seves dades personals, de manera que l’usuari en tot moment haurà de tenir en compte que si utilitza el correu electrònic, només pot incloure dades personals corresponents a la seva pròpia identitat i que siguin adequades, pertinents, actuals i veritables. A aquests efectes, l’usuari serà l’únic responsable davant de qualsevol dany que pugui causar a tercers per l’ús de dades personals d’una altra persona o les seves pròpies dades personals quan siguin falses, errònies o no actuals. L’usuari que comuniqui dades personals d’un tercer, respondrà davant aquest de l’obligació d’informació establerta a l’article 5.4 de la LOPD per quan les dades de caràcter personal no hagi estat recollides del propi interessat i de les conseqüències de no haver-li informat.

De conformitat amb el que estableix la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD) l’informem que les dades personals que ens faciliti podran ser incorporades al fitxer CLIENTS inscrit al Registre General de la Agència Espanyola de Protecció de dades, sent FUNDACIÓ HESTIA responsable del tractament i podran ser utilitzades amb la finalitat de mantenir l’usuari informat de les activitats i serveis que FUNDACIÓ HESTIA ofereix.

FUNDACIÓ HESTIA informa l’usuari que, de conformitat amb el que disposa la LOPD ha adoptat les mesures d’índole tècnica i organitzatives necessàries per garantir la seguretat de les dades de caràcter personal i evitar l’alteració, pèrdua, tractament o accés no autoritzat, tenint en compte el estat de la tecnologia, la naturalesa de les dades emmagatzemades i els riscos a què puguin estar exposats, ja provingui de l’acció humana o del medi físic o natural i que només registrarà dades de caràcter personal en fitxers que reuneixin les condicions que es determinen en el Reial Decret 1720/2007 de 21 de desembre del reglament de desenvolupament de la LOPD pel que fa a la seva integritat i seguretat i a les dels centres de tractament, locals, equips, sistemes i programes. Igualment FUNDACIÓ HESTIA garanteix a l’usuari el compliment del deure de secret professional respecte de les dades personals i del deure de guardar-los.

FUNDACIÓ HESTIA informa als usuaris que a la pàgina web no hi ha cap Hipervincle que permeti la comunicació de les seves dades a qualsevol altra entitat o empresa.

En el cas que ho consideri oportú podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, dirigint-se per escrit FUNDACIÓ HESTIA en C/ Equador, 75 baixos esquerra, 08029 Barcelona, indicant al sobre “Protecció de Dades”, o utilitzant el formulari de contacte indicant en l’apartat missatge: “PROTECCIÓ DADES”, a més d’indicar les seves dades identificatives.