Casa Modena y #MatealEstigma vertebren la setena temporada de l’Hestia Menorca

Fundació Hestia i Bàsquet Menorca continuaran una temporada més treballant conjuntament a favor de la salut mental després de l’acord de patrocini formalitzat entre les dues entitats. S’arriba així a la setena temporada de vinculació, articulada inicialment al voltant del projecte de sensibilització #MatealEstigma.

Per a aquesta temporada, la Fundació Hèstia -que ha renovat la seva imatge corporativa- i el Club posaran l’accent al projecte de COpizza Casa Modena, que pretén contribuir a la construcció d’una societat més inclusiva amb el senzill gest de menjar un tros de pizza.

Aquest projecte, el camí comercial del qual va començar a Menorca el 2021 de la mà de JJCarreras, també patrocinador del club de Bintaufa, ofereix a les i els consumidors productes de gran qualitat amb el valor afegit de destinar-se els beneficis obtinguts a iniciatives de sensibilització i integració en l’àmbit de la salut mental.

Així, aquesta nova temporada, a més de continuar amb #MatealEstigma -promocionant l’assistència a partits de bàsquet i fent xerrades i altres activitats, com el 3×3 amb motiu del Dia Mundial de la Salut Mental- Hestia Menorca donarà a conèixer les copizzas Casa Modena i n’incentivarà el consum entre l’afició de Primera FEB.

«Sempre hem dit que la Fundació Hèstia era el millor patrocinador possible de cara al nostre projecte social, que és clau en l’esperit del Club. Després de sis temporades, sens dubte hem demostrat que aquesta aliança ha estat molt positiva per a la fundació i el club, però, sobretot, per a totes les persones usuàries de dispositius de salut mental, i els nens, nenes i joves que des del 2018 s’han beneficiat del projecte #MatelaEstigma, i volem que segueixi sent així», subratlla Oriol Segura, president del Bàsquet Menorca.

Per la seva banda, Salvador Soler, director de la Fundació Hèstia, valora també el potencial del patrocini del Club. «El projecte de l’Hestia Menorca ha contribuït a trencar amb l’estigma de la salut mental a l’àmbit del bàsquet ia donar a conèixer la Fundació com una entitat pionera en la sensibilització i les noves formes d’abordar les problemàtiques de salut mental. Confiem que també sigui determinant per donar a conèixer la iniciativa de COpizza Casa Modena».

PROJECTES VINCULATS AL PATROCINI

#MatealEstigma

#MatealEstigma és un projecte de la Fundació Hestia, que, impulsat juntament amb l’Hestia Menorca, ha beneficiat gairebé 5.000 persones usuàries de dispositius de salut mental i en les activitats del qual han participat un miler de nens, nenes i joves, i un centenar de empreses, centres educatius i clubs de bàsquet de tot Espanya. Promocionar l’esport com a instrument de millora de la salut mental; afavorir la integració dels col·lectius amb malaltia mental greu; i donar visibilitat a la malaltia mental i contribuir a la lluita contra l’estigma són els objectius d’aquest projecte vinculat al patrocini del Club Bàsquet Menorca des del 2018.

COpizza Casa Modena

COpizza Casa Modena és una iniciativa de Fundació Hestia, orientada a oferir a clients i consumidors productes de gran qualitat amb el valor afegit de destinar-se els beneficis obtinguts a projectes de sensibilització i integració a l’àmbit de la salut mental. Per això, a Casa Modena s’elaboren les copizzes a mà una a una, amb matèries primeres de primera qualitat i ingredients especials, com són el compromís amb l’economia inclusiva, la cooperació amb la Fundació Hestia i la complicitat dels qui col·laboren en l’elaboració i la distribució dels nostres productes i la dels seus consumidors.