Fundació Hestia renova la seva imatge corporativa

Fundació Hestia estrena imatge corporativa. Desenvolupada per Lagencia de Publicidad, la nova imatge parteix d’un logotip tipogràfic realitzat amb tipografia personalitzada lletra a lletra per aconseguir una marca única i memorable. El logo combina quatre majúscules (H S T I A) i una minúscula (e) per transmetre els valors de la marca de forma sintètica.

S’utilitzen majúscules Sans Serif minimalistes i elegants, arrodonides i en un color fosc però lluminós, que transmeten transparència i autoritat, i una minúscula també de pal sec, que transmet proximitat i humanitat, amb un disseny que recorda un llaç o un nus significant l’enllaç que es genera entre la Fundació, els usuaris i els familiars, en un verd clar ple de llum i d’esperança.

«Volem que aquesta nova imatge serveixi per acompanyar-nos en aquest moment en què estem abraçant nous projectes i entitats», subratllen des de la Fundació Hèstia, que confia a anar  incorporant progressivament aquesta imatge en diferents aplicacions.