Dia Mundial de la Salud Mental: el missatge de l’Hestia Menorca

La plantilla de l’Hestia Menorca ha participat en el rodatge d’un espot de sensibilització a emetre en l’inici de la temporada a LEB Plata, dia 10 d’octubre, data que coincideix amb el Dia Mundial de la Salut Mental. La iniciativa s’emmarca en el projecte de sensibilització #MatealEstigma de la Fundació Hestia, patrocinador principal de el club menorquí, i compta amb la col·laboració de Bendito Films.

Producido i dirigit per Bendito Films, l’espot es va rodar al Pavelló Menorca i va comptar amb la participació dels jugadors de l’Hestia Menorca, els que s’han sumat a la reivindicació de convertir la salut mental en una prioritat global, el que implica destinar més recursos a la salut mental i facilitar l’accés als mateixos a qualsevol persona i en qualsevol circumstància.

L’espot s’ha començat a difondre a través de les xarxes socials d’Hestia Menorca, Fundació Hestia i Bendito Films, una tasca de difusió en què es vol implicar a la Federació Espanyola de Bàsquet ia tots els equips de LEB Plata. La pròpia Federació, difonent diferents iniciatives, i alguns dels clubs que han competit amb l’Hestia Menorca en aquesta categoria, han participat en el projecte #MatealEstigma en les dues temporades de patrocini de el club menorquín.

Por la seva banda, Bendito Films és l’última de les entitats a sumar-se a el projecte #MatealEstigma i ho ha fet posant la seva creativitat i professionalitat a l’servei d’aquest espot. “Aquest projecte de sensibilització i la col·laboració que Fundació Hestia i Hestia Menorca mantenen per conscienciar sobre la salut mental ens sembla molt interessant. Ha estat una alegria poder realitzar aquest vídeo i sumar-nos així a el mateix”, expliquen des de Bendito Films.