Dues idees vinculades a Fundació Hestia, finalistes de Xoriguer Ideadores de Menorca 2023

Dues idees vinculades a Fundació Hestia– el curtmetratge “#MatealEstigma, bàsquet, salut mental i integració” i un concert solidari de música menorquina- han quedat finalistes a Xoriguer Ideadors de Menorca 2023, una iniciativa amb què Destil·leries Xoriguer implica en la definició de responsabilitat corporativa als clients de la marca i la societat menorquina. La convocatòria va arrencar el 17 de gener passat amb la presentació d’idees per part de persones o entitats vinculades amb Menorca, on radica Destilerías Xoriguer, organitzadora d’aquest certamen.

Des de la Fundació Hestia, el seu director de Desenvolupament Corporatiu, Diego Segura, va presentar una proposta per celebrar en un concert solidari de música menorquina amb motiu del Dia Mundial de la Salut Mental, mentre que #MatealEstigma, projecte de sensibilització sobre activitat física i salut mental vinculat al patrocini de l’Hestia Menorca, s’ha colat a la convocatòria amb una idea de curtmetratge que pretén explicar com una de les accions del projecte – promoure l’assistència a partits de persones vinculades a dispositius de salut mental – ha contribuït a la creació d’un grup de lleure natural.

Juntament amb aquestes dues, vuit idees més, s’han colat en la final de Xoriguer Ideadors de Menorca, després d’una primera votació del Jurat que està esperant la fase de participació pública per acabar de definir el repartiment de la dotació destinada a aquesta tercera edició, que incorpora, a més, un premi especial per sumar-se a la commemoració del 40è aniversari de l’Estatut de les Illes Balears. La fase de participació ja ha començat amb la difusió dels projectes i les votacions tindran lloc els propers 23, 24 i 25 de febrer.

Animem a totes les persones relacionades amb Fundació Hestia a donar like a les nostres idees i votar una d’elles a la web de la convocatòria.