Fundació Hestia gaudeix del voleibol a la vora del mar

Descobriment, activitat física i lleure al costat del mar. Una vintena de persones usuàries i professionals de la Fundació Hestia van gaudir el 17 de maig passat d’una sortida a les pistes de voleibol de la platja de Nova Icària. La sortida va permetre combinar activitat física i lleure, regalant-se després de l’esforç realitzat, una pica-pica abans de dinar en un bar a prop de la platja.

I més enllà dels moments concrets, «vam poder compartir temps alhora que fomentàvem la pràctica d?un esport i conscienciàvem sobre la necessitat de cuidar l’entorn, en aquesta ocasió, la platja i el mar», expliquen des de la Fundació Hestia.

«La platja és un lloc on no solen anar  perquè molts no viuen a prop del mar i no solen sortir del seu barri. És una oportunitat de veure una part de Barcelona oberta a tothom i gaudir del bon temps. A més, tornen a practicar un esport que ja coneixen o obren la porta a descobrir-ne un de nou» abunden des de l’equip de suport.

Les persones usuàries també valoraven l’activitat positivament. «Tenia ganes de jugar a vòlei, ¡no jugava des de feia trenta anys!», emfatitzava F.J.S., mentre que A.B. destacava «hem intercanviat telèfons entre nosaltres i tornarem a la platja aquest estiu, ens ho hem passat molt bé».

El potencial de l’activitat física

La sortida a Nova Icària esdevingué una nova ocasió d’enriquir el procés d’acompanyament de les persones usuàries. Aquesta vegada, l’activitat física i l’entorn es van aliar per procurar l’experiència, com altres vegades ho han fet l’art o la cultura.

La Fundació Hèstia confia plenament en les bondats de l’activitat física i l’esport per millorar el benestar emocional i propiciar la integració social. Per aquest motiu, des del 2018, és patrocinador de l’Hestia Menorca, club de bàsquet amb què impulsa el projecte de sensibilització #MatealEstigma.