#GivingTuesday 2021: el partit solidari de Fundació Hestia

Fundació Hestia torna a sumar-se a #GivingTuesday, una iniciativa mundial per incentivar la donació i la col·laboració en causes socials que se celebra aquest any el 30 de novembre. En aquesta ocasió, la Fundació organitza un partit solidari a fi de captar voluntaris que vulguin implicar-se en l’acompanyament de persones tutelades, en situació de vulnerabilitat a causa de la malaltia mental o la demència.

El partit tindrà lloc el mateix dia del GivingTuesday, 30 de novembre, a les 10 hores a CEM Teixonera (al carrer Granja Vella, de Barcelona) i amb ell es pretén fer una crida a voluntaris que vulguin gaudir d’una estona d’esport, conèixer la tasca que desenvolupa Fundació Hestia i sumar-s’hi. Per inscriure només cal enviar un mail a través del formulari de contacte de la web de la Fundació.