La Fundació Hestia comparteix activitats, èxits i reptes del sector fundacional al 2018

La incorporació de 93 fundacions, la celebració de la I Escola de Patrons, la posada en marxa del portal ABC Fundacions o el trasllat de la seu a un espai de coworking per facilitar el contacte entre els seus associats i altres entitats són algunes de les notes destacades de l’activitat desenvolupada en 2018 per l’Associació Espanyola de Fundacions a la qual pertany la Fundació Hestia.

Així es desprèn de la Memòria d’Activitats 2018 que ha difós l’AEF a fi de facilitar l’accés a un resum documental i audiovisual amb vídeos, imatges i gràfics de les seves principals activitats, èxits i reptes, tot això inspirat en els Objectius de Desenvolupament Sostenible, que vertebren el dia a dia de l’associació que agrupa bona part del sector fundacional español.

La Fundació Hestia, com integrant d’aquest sector, participa d’aquestes activitats, èxits i reptes comparteix aquesta Memòria 2018 tenint en compte que “dins del pla d’activitats de l’AEF, la comunicació té un important valor donada la transcendència de la seva activitat en el reconeixement públic del sector fundacional“, tal com destaca Javier Nadal, president de l’AEF.