La Fundació Hestia i el diari ARA organitzen un Concert Solidari de Nadal

La Fundació Hèstia i el Diari ARA organitzen un concert solidari de Nadal el proper 21 de desembre a l’Auditori de Barcelona, a partir de les 20 hores. L’Orquestra Simfònica del Vallès interpretarà grans èxits del pop i el rock, en un recital amb beneficis aniran destinats a l’entitat Amics de la Gent Gran i al Menjador Social de la Fundació Hestia, al barri de Gràcia de Barcelona.

Versions de Queen, U2, Pink Floyd, Beatles, Elvis Presley, Donna Summer, ABBA i Gloria Gaynor en música simfònica integren el programa que interpretarà l’Orquestra Simfònica del Vallès, dirigida per Rubén Gimeno. Els amants de la música gaudiran escoltant temes com Bohemian Rhapsody, Another brick in the wall, I still haven’t found what I’m looking for, Can’t help falling in love with you, I will survive o Smoke on the water, entre d’altres llegendaris himnes.

Les entrades ja es poden adquirir clicant en aquest enllaç. Fundació Hestia i Diari ARA animen tots els amants de la música a omplir l’Auditori el proper dia 21.

Iniciatives solidàries

El Concert Solidari de Nadal del proper 21 de desembre és el primer d’aquestes característiques organitzat per la Fundació Hestia, que ha comptat amb la complicitat del Diari ARA en aquesta ocasió. Aquesta iniciativa solidària se suma a les dues edicions del Partit de Futbol Solidari amb què la Fundació s’ha sumat a la celebració de #GivingTuesday el 2021 i el 2022.