Les malalties mentals protagonitzaran La Marató 2020

Gran notícia per a la societat en general i per a les entitats que, com Fundació Hestia, treballen per la salut mental. Les malalties mentals seran les protagonistes de La Marató 2020, la iniciativa impulsada per la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals per fomentar la recerca biomèdica d’excel·lència i sensibilitzar sobre diferents malalties.

El programa solidari de TV3 i Catalunya Ràdio s’emetrà aquest any el 20 de desembre i per tercera vegada es dedicarà a les malalties mentals, després que el Patronat de la Fundació la Marató de TV3, a proposta de la Comissió Assessora Científica, es decantàs per aquesta temàtica a partir de la sol·licituds rebudes a la convocatòria de propostes de malalties de 2019.

La prevalença de les malalties mentals– l’Organització Mundial de la Salut estima que afecten una de cada quatre persones en algun moment de la vida- i el seu elevat impacte social, sanitari i en la qualitat de vida dels pacients i el seu entorn, expliquen l’interès que susciten aquestes patologies i la seva elecció per aquesta nova edició de La Marató que, en els seus 28 anys de trajectòria, ha recaptat més de 197 milions d’euros i finançat 827 proyectos.

Puedes veure l’espot de la campanya a la pàgina web de La Marató de TV3.