L’Escola de Patrons enceta la seva segona edició orientada a la professionalització i l’aplicació dels principis de bon govern corporatiu al sector fundacional

La seu de CEU IAM Business School a Madrid ha acollit el dimecres 24 d’abril, la inauguració de la segona edició de l’Escola de Patrons, organitzada conjuntament per la Fundació San Pablo CEU, la Fundació KPMG i l’Associació Espanyola de Fundacions. El marc conceptual i legal del sector fundacional ha centrat el primer mòdul d’aquesta activitat formativa que finalitzarà el proper 18 de juny.

Segons detalla l’organització, l’Escola de Patrons és un pas més en la professionalització del sector fundacional i en el compromís amb la transparència i el bon govern de les fundacions, i ve a completar les accions formatives i els diferents suports (indicadors de transparència, codi de patrons o Abc Fundacions) que s’han vingut desenvolupant en els últims anys amb aquests mateixos objectius.

Dirigida a membres d’un Patronat o directors o gestors de fundacions, voluntaris, experts, filàntrops o grups familiars que vulguen incorporar-se a un més endavant, l’Escola de Patrons, aporta una visió pràctica de l’aplicació dels principis de bon govern corporatiu en el sector fundacional, accentuada per l’anàlisi de supòsits pràctics relacionats amb l’aplicació dels recursos, la captació de fons o la comunicació entre d’altres.