Oberta la convocatòria dels Premis Hestia 2019 a l’Excel·lència en Recerca Sociosanitària i en Salut Mental

Per segon any consecutiu, la Càtedra Hestia en Atenció Integrada Social i Sanitària convoca els Premis Hestia 2019. L’objectiu de la convocatòria és reconèixer les millors iniciatives en el camp de la recerca en l’àmbit sociosanitari o de la salut mental durant el període 2017-2018, l’objectiu de les quals hagi estat millorar l’atenció als pacients crònics complexos amb alta vulnerabilitat social.

Els guardons estableixen tres categories, a les quals es pot optar de forma individual o formant part d’un equip:

La primera d’elles és la de Millor projecte realitzat o treball publicat i està dotada amb 1.500 euros i un accèssit de 500 euros, podent-se presentar projectes ja finalitzats, i valorarándose positivament aquells que constin amb resultats i / o publicacions així com articles científics publicats o tesis doctorals defensades sobre el tema.

La segona categoria és la de Millor comunicació presentada en un congrés i poden optar comunicacions en anglès, castellà o català que s’hagin presentat en congressos nacionals o internacionals, tant en format de pòster com de presentació oral. Està dotada amb 600 euros.

Finalment, es premiarà el Millor treball de fi de grau o màster amb 400 euros, podent concórrer treballs presentats en els cursos 2016-2017 o 2017-2018 per estudiants de grau o de màster de qualsevol disciplina relacionada amb el tema de la convocatòria.

Pots consultar les bases en aquest enllaç i enviar la teva proposta per optar a aquests guardons fins al 30 d’abril a través d’aquest formulari. I si vols més informació, envia un correu electrònic a hestia@uic.es.

Premios Hestia 2018

Una aplicació per assistir a pacients amb trastorn bipolar i dues iniciatives per gent gran fràgil van guanyar els Premis Hestia 2018, en una primera edició a la que van concórrer projectes de gairebé 70 institucions europees.