Segona convocatòria de les Beques de Recerca Hestia

La Càtedra Hestia ha obert la segona convocatòria de les seves beques de recerca per tal de reconèixer els projectes relacionats amb la prestació de serveis sociosanitaris i de salut mental, i la cura de pacients crònics complexos amb importants necessitats socials.

La iniciativa s’adreça a professionals, que formant part d’un equip multidisciplinari, desitgin desenvolupar competències d’investigació i implementar projectes per generar evidència científica en aquest àmbit.

Tal com detallen les bases, es concediran quatre beques de 6.000 euros, prioritzant les idees innovadores, la multidisciplinarietat de l’equip investigador i la participació de més d’un centre. Així mateix, s’oferirà als professionals becats suport estadístic i metodològic per al desenvolupament dels seus projectes.

Els interessats poden presentar les seves sol·licituds fins el 8 de març de 2019, per la qual cosa han d’omplir el corresponent formulari.

Primera convocatòria

Aquesta nova edició de les Beques de Recerca Hestia pretén repetir l’èxit de la primera que va llançar la càtedra universitària que promouen la Fundació Hestia i la Universitat Internacional de Catalunya. En la seva primera convocatòria, 38 van ser els projectes presentats i dotze els que van obtenir beca.