Spot #MatealEstigma 2022: “Activitat física i benestar emocional. Dóna-li like a la salut mental”

Fundació Hestia i Hestia Menorca estrenen “Activitat física i benestar emocional. Dóna-li like a la salut mental”, el tercer espot de sensibilització #Matealestigma. L’estrena es produeix coincidint amb el Dia Mundial de la Salut Mental i l’inici de la temporada 2022-2023 a LEB Plata, categoria en què milita l’equip menorquí, el patrocinador principal del qual és Fundació Hestia.

La iniciativa s’emmarca en el projecte de sensibilització sobre salut mental #MatealEstigma, que impulsen ambdues entitats des del 2018, any en què es va iniciar el patrocini de la Fundació. Produït i dirigit per Bendito Films, l’espot s’ha rodat a Menorca amb la participació de Diego Alderete, jugador de l’Hestia Menorca, i l’actor Miguel Ángel Cañizares.

Transmetre el potencial de l’activitat física i l’esport com a eina per millorar el benestar emocional i la integració de persones amb malaltia mental, i contribuir a la lluita contra l’estigma és l’objectiu de l’espot que es difon a través de la web i les xarxes socials d’Hestia Menorca i la Fundació Hestia.

Com en anteriors temporades, en aquesta tasca de difusió es vol implicar la Federació Espanyola de Bàsquet i tots els equips de LEB Plata, molts dels quals han emès els dos espots anteriors en la retransmissió dels seus partits disputats contra Hèstia Menorca. Així mateix, s’espera la col·laboració de totes aquelles persones i organitzacions que comparteixin l’espot amb les etiquetes #MatealEstigma #DaleLikeALaSaludMental.

“Bicibilitza la salut mental. Pedaleja contra l’estigma”

L’estrena de l’espot coincideix, així mateix, amb els preparatius per a l’activitat “Bicibilitza la salut mental. Pedalea contra l’estigma”, activitat inclosa al programa dels actes del Dia Mundial de la Salut Mental de les Illes Balears. L’activitat promoguda a Menorca per Fundació Hestia amb col·laboració de l’Ajuntament de Maó, consistent en una sortida amb bicicleta i la difusió de fotos dels participants al·lusives a la jornada, tindrà lloc el 16 d’octubre a Maó.