Convocats els Premis Hestia 2020

Nova convocatòria de la Càtedra Hestia en Atenció Integrada Social i Sanitària. Les millors iniciatives en el camp de la recerca en l’àmbit sociosanitari o de la salut mental, l’objectiu de les quals hagi estat millorar l’atenció als pacients crònics complexos amb alta vulnerabilitat social durant el període 2018-2019 ja poden optar als Premis Hestia 2020.

En aquesta nova edició s’estableixen dues categories, millor article publicat i millor comunicació en un congrés. A la primera, s’atorgaran sengles premis al millor article en l’àmbit de la salut mental o sociosanitari, dotats cadascun amb 1.000 euros. Respecte de la segona, la de millor comunicació, a aquestes dues temàtiques, se suma la de cures pal·liatives, de manera que tres seran els premis atorgats, amb una dotació de 500 euros cadascun.

Poden presentar-se projectes de forma individual o per part d’un equip fins al 20 de febrer, omplint el següent formulari. Per a més informació pots consultar les bases o dirigir-te a catedrahestia.uic.es.

Becas i Premis Hestia: la promoció de l’activitat investigadora de excelencia

La convocatòria d’aquests premis, juntament amb les Beques de Recerca Hestia, és un pas important per a reconèixer i difondre el treball que estan realitzant els professionals de la salut en l’àmbit de l’atenció social i sanitària, i de la salut mental.

Aquest és un sector on encara és molt difícil disposar dels suports i ajudes necessàries per desenvolupar una activitat investigadora d’excel·lència, motiu pel qual la Càtedra Hestia, iniciativa de la Fundació Hestia i la Universitat Internacional de Catalunya, vol donar el seu suport perquè progressivament això sigui possible.