La Càtedra Hestia obre la tercera convocatòria de les seves beques de recerca

Oberta una nova convocatòria de les Beques de Recerca Hestia. Dirigida a professionals de l’àmbit sociosanitari i de la salut mental, la convocatòria de la Càtedra Hestia en Atenció Integrada Social i Sanitària pretén donar recolzament a projectes enfocats a millorar l’assistència a pacients crònics complexos amb importants necessitats socials.

En la seva tercera edició, la Càtedra Hestia atorgarà vuit beques dotades globalment amb 28.000 euros. A la meitat de les beques, la dotació individual de les quals és de 4.000 euros, podrà optar qualsevol institució de l’Estat Espanyol, mentre que les quatre restants es destinen a professionals del grup Hestia Alliance (dues d’elles, dotades amb 4.000 euros i les altres dues, amb 2.000) .

Com en anteriors edicions i tal com detallen les bases, la convocatòria tornarà a primar les idees innovadores, la multidisciplinarietat de l’equip investigador i la participació de més d’un centre, a més d’oferir als els investigadors becats suport estadístic i metodològic per a la seva tasca. Els interessats poden presentar la seva sol·licitud a través d’aquest formulari fins al 20 de febrer de 2020

Projectes becats

En les dues primeres convocatòries de Beques de Recerca Hestia, la Càtedra Hestia va rebre 79 projectes. Del total, van ser becats 16, presentant-se els resultats dels desenvolupats en el període 2018-2019 el passat 21 de març en un acte celebrat al Campus Sant Cugat de la Universitat Internacional de Catalunya, promotora de la càtedra juntament amb la Fundació Hestia.

Javier Jerez Roig, responsable d’un dels projectes becats, ha volgut compartir la seva experiència amb les Beques de Recerca Hestia. Pots llegir-ho en aquest enllaç.

CH_ProjectesBecats1_cat