COpizza della Fondazione comença a Menorca la seva comercialització

COpizza della Fondazione, la iniciativa d’integració de Fundació Hestia comença el seu camí comercial a Menorca. JJ Carreras Alimentació, Cooperativa Sant Crispín, Queviures Vilallonga Cas Tix i S’Uestrà s’han sumat al projecte que pretén oferir clients i consumidors productes de qualitat, l’ingredient especial dels quals és la participació en el procés d’elaboració de les COpizzes de persones amb malaltia mental, a qui es facilita la integració mitjançant un lloc de treball estable.

Una COpizza és molt més que una pizza artesana, és un producte artesanal fet amb matèries primeres de màxima qualitat i elaborat des del compromís amb l’economia inclusiva, amb la cooperació de la Fundació Hestia i la complicitat dels que fan possible que les COpizzes arribin a supermercats , cafeteries o restaurants, i la dels consumidors que aposten per aquest producte d’alt valor afegit.

Les COpizzes s’elaboren a partir d’una massa feta amb oli, farina de força i llevat natural. Després d’un procés de fermentació de 48 hores, cada bola es pasta fins arribar a una base fina a la qual s’afegeix tomàquet natural abans de passar-la per un forn de pedra. Després es complementa amb diferents topping, emprant sempre mozzarella 100% i productes de proximitat, i s’envasa al buit perquè, un cop acabada de preparar al forn, es pugui gaudir de tot el sabor i la frescor de cada COpizza.

La qualitat del producte i el caràcter social de les COpizzes han propiciat que diferents empreses menorquines hagin decidit a sumar-se a aquesta acció.  “Estem molt agraïts a les empreses que han apostar per COpizza della Fondazione, una acció ambo la qual enriquiem el nostre #MatealEstigma. Aquest projecte, orientat a la promoció de l’activitat física com a eina de benestar emocional, la integració de persones amb malaltia mental greu i la lluita contra l’estigma, està vinculat al patrocini de l’Hestia Menorca i amb COpizza della Fondazione saltem de la pista a la taula per contribuir a la millor atenció de persones vulnerables”, subratllen des de Fundació Hestia.