COpizza&Casa Modena s’instal·la a Girona per consolidar el creixement

Fundació Hestia fa una passa més en el seu projecte de COpizza. L’entitat ha traslladat la producció de les seves ‘més que pizzes artesanes’ a Riudellots de la Selva, Girona, a unes instal·lacions de Casa Modena que tripliquen la superfície de què Fundació disposava a Sant Boï de Llobregat.

El trasllat permet, com a mínim, duplicar la capacitat productiva, a més d’assumir projectes de R+d alineades amb les noves tendències de mercat relacionades amb proximitat, sostenibilitat i hàbits de vida saludable. Tot això,  enriquit amb la incorporació de noves marques – Casa Modena, Maestra di Modena, La Tavola- i d’un nou equip liderat per Bruno Cesena.

«És per mi un orgull poder liderar aquest projecte on el treball en equip i la innovació seran claus com a palanca de creixement i consolidació de marca, sense perdre l’enfocament en els valors de la Fundació que tots i cadascun de nosaltres tindrem molt presents a la nostra feina diària», sosté el director general de COpizza&CasaModena.

COpizza&Casa Mòdena, molt més que pizzes artesanes

COpizza&Casa Modena és una iniciativa de Fundació Hestia, orientada a oferir a clients i consumidors productes de gran qualitat amb el valor afegit de destinar-se els beneficis obtinguts a projectes de sensibilització i integració a l’àmbit de la salut mental.

La iniciativa es va posar en marxa a l’octubre de 2020, iniciant el seu camí comercial a Menorca a l’abril de l’any següent, i ha comptat amb la col·laboració d’Hestia Menorca, equip de bàsquet del qual Fundació Hestia és patrocinador principal i amb el qual impulsa el projecte de sensibilització #MatealEstigma.