El projecte COpizza comercialitzarà els seus productes sota la marca Casa Modena

Després d’instal·lar-se a Girona, el projecte COpizza ha culminat el procés de rebranding i continuarà la comercialització dels seus productes sota la marca Casa Modena. En col·laboració amb Lagencia de Publicidad, aquesta iniciativa de “molt més que pizzes” ha treballat intensament durant setmanes per redissenyar el logo i el packaging de la marca.

Aquestes tasques s’han desenvolupat en paral·lel a l’establiment de diferents aliances estratègiques, com ara amb el Girona FC, que permetran a Casa Modena ampliar la seva carta de pizzes gourmet amb varietats molt originals. Aquestes se sumen a altres de més senzilles, caracteritzades les unes i les altres per la seva massa de fermentació lenta, ús de matèria primera d’alta qualitat i unes excel·lents qualitats organolèptiques.

COpizza&Casa Modena se centra en aquest moment a consolidar la xarxa de distribució i en la difusió dels seus productes i la iniciativa en què s’emmarquen. Per aconseguir aquests objectius, es compta amb la col·laboració de l’Hestia Menorca, equip patrocinat per Fundació Hestia, que acaba d’incorporar el logotip de Casa Modena a l’equipació.

«El Club Bàsquet Menorca i la Fundació Hestia porten des del 2018 col·laborant en el projecte de sensibilització sobre salut mental #MatealEstigma amb diferents accions, algunes relacionades amb la iniciativa de COpizza, la comercialització de la qual es va iniciar a Menorca de la mà de JJ Carreras, un dels nostres patrocinadors. A més d’impulsar ‘COpizzeando por la salud mental’, el logotip de COpizza es va incorporar a l’equipació la temporada passada i ara ho hem tornat fer sota la seva marca actual, Casa Modena, confiant que pugui servir per donar-la a conèixer i enfortir aquest projecte», explica Miguel Ortiz, director del Club.

COpizza&Casa Modena, molt més que pizzes artesanes

COpizza&Casa Modena és una iniciativa de Fundació Hestia, orientada a oferir a clients i consumidors productes de gran qualitat amb el valor afegit de destinar-se els beneficis obtinguts a projectes de sensibilització i integració a l’àmbit de la salut mental. La iniciativa es va posar en marxa a l’octubre de 2020, iniciant el seu camí comercial a Menorca a l’abril de l’any següent, i ha comptat amb la col·laboració d’Hestia Menorca, equip de bàsquet del qual Fundació Hestia n’és patrocinador principal i amb el qual  s’impulsa el projecte de sensibilització #MatealEstigma.