El projecte #MatealEstigma s’apunta a la “telesensibilització”

Sensibilització virtual fins que les condicions actuals permetin altre tipus d’accions. Fundació Hestia reprèn el seu projecte #MatealEstigma amb nous continguts relacionats amb la salut mental i la importància d’incorporar l’activitat física en les nostres rutines diàries per tal de millorar el nostre benestar emocional.

Així, la Fundació Hestia treballa en la difusió d’una nova sèrie d’entrevistes amb professionals de la salut mental, esportistes i persones amb malaltia mental que compartiran les seves experiències i les seves vivències en relació a la situació que s’ha generat per l’impacte de la pandèmia de la SARS-Cov -2.

A més a més, es compartiran l’experiència de pacients d’unitats de salut mental d’Hestia Alliance realitzant activitats físiques i una proposta d’exercicis que ha dissenyat Lluís Pons Livermore, preparador físic de l’Hestia Menorca, equip patrocinat per la Fundació Hestia en el marc d’aquest projecte de sensibilització.

Tots aquests continguts són accesibles des d’aquesta web, el canal de YouTube del Grup Hestia i el nostre perfil de Twitter @matealestigma.