Fundació Hestia celebra el Nadal i dona la benvinguda al 2023 amb usuaris i professionals

Per endavant i carregat de regals, sorpreses i alegria. Fundació Hestia ha celebrat el Nadal i donat la benvinguda al 2023 amb els seus usuaris i els professionals que els atenen.

En dos torns, 60 persones s’han reunit els dies 14 i 20 de desembre al restaurant Nou Soto d’Horta per celebrar sengles trobades nadalenques concebudes per crear espai d’unió, compartir i forjar vincles entre els que ja es coneixen i els nouvinguts, tal com destacava Jose, un dels participants, qui afirmava “m’ha agradat compartir taula amb els meus companys de la Fundació i també he aprofitat per conèixer-ne de nous que no havia vist abans”.

Entre les 12.30 i les 15.30 hores, a més de gaudir d’un esmorzar especial, cada usuari va rebre el regal de la Fundació i va viure l’emoció del sorteig de les paneres de Nadal, compartint l’alegria amb els afortunats que es van emportar dolços , un pernil, colònies…

Amb aquesta celebració, Fundació Hestia participa d’una època de l’any carregada de tradicions i de bons desitjos per a tothom. En animar a compartir la festa en grup, contribueix a consolidar valors com la bondat, l’alegria, l’amistat, l’amor i la generositat , i a treballar la integració psicosocial i l’acompanyament.

Concert Solidari de Nadal

La Fundació Hèstia ha complementat la benvinguda a les festes nadalenques amb un gran Concert Solidari de Nadal, organitzat amb el Diari ARA. Més de 1.300 persones es van donar cita dimarts a la tarda a l’Auditori de Barcelona per gaudir de grans èxits del pop i del rock interpretats per l’Orquestra Simfònica del Vallès en un recital solidari els beneficis del qual es destinaran a Amics de la Gent Gran i el Menjador Social que la Fundació té al barri de Gràcia. Pots veure un petit resum clicant aquí.