Fundació Hestia inicia el confinament compromesa amb la seva responsabilidad social

Amb el mateix compromís amb el benestar dels més vulnerables, però canviant les seves maneres de fer. La Fundació Hestia adequa les seves diferents línies d’acció a l’avanç de la pandèmia pel Covid-19 iles restriccions imposades per l’estat de alarma.

Així, els tutelats de Fundació Hestia compten amb seguiment i acompanyament tele-assistit per part dels seus referents de tutela que, des dels seus propis domicilis, faran el seguiment de les seves necessitats alhora que incidiran en les mesures de protecció i aïllament que han d’aplicar . S’han suspès les activitats lúdiques compartides fins que la situació sanitària del país ho permiti.

Con la finalitat de no deixar desatès el Menjador Social, s’han tancat les portes sense apagar els fogons. D’aquesta manera, s’ha buscat solució a fi de seguir procurant una alimentació sana i saludable a persones i famílies amb greus necessitats socials i de subsistència, si bé les mesures de confinament impliquen passar d’espai de trobada social a la fórmula #Emportat’hoacasa.

Pel que fa a l’àrea de recerca, la Càtedra Hestia en Atenció Integrada Social i Sanitària que havia rebut un centenar projectes per optar a les Beques d’investigació i Premis 2020, s’ha vist obligada a suspendre l’acte de lliurament als guardonats que estava previst per a finals de març om a conseqüència de les mesures de distanciament social.

En el projecte de sensibilització #MatealEstigma, Fundació Hestia han suspès temporalment les xerrades i la pintada de murals que estava preparant amb diferents clubs de la LEB Plata fins que la situació sanitària de el país ho permeti.