Fundació Hestia se suma al #GivingTuesday amb el seu segon partit de futbol solidari

Un any més, Fundació Hestia se suma al <<Giving Tuesday, un dia per donar>>. #GivingTuesday és un moviment global, sense ànim de lucre, que promou la solidaritat entre persones, organitzacions i empreses. Aquest any, el #GivingTuesday, aquest dia per compartir, pensar en els altres i actuar-hi, s’ha fixat el 29 de novembre.

Per segon any consecutiu, Fundació Hestia participarà en la iniciativa amb la segona edició del Partit de Futbol Solidari, que tindrà lloc el mateix dia 29, a la Sala Sport Valldaura, Pl. Karl Marx, 1 de Barcelona, ​​entre les 9.30 i les 13 hores. Aquesta iniciativa té com a objectiu generar un espai esportiu de comunicació saludable compartit pels nostres usuaris, els professionals i aquelles persones voluntàries que hi vulguin participar.

Aquest any també obrim les portes a altres centres i entitats perquè juguin el partit amb nosaltres, contribuint amb la seva assistència a amplificar el sentit del #GivingTuesday i oferint-los l’oportunitat de conèixer una mica més la Fundació Hestia, una entitat especialitzada en l’assistència i l’acompanyament de persones vulnerables a causa de l’envelliment i/o malaltia mental.

Si vols més informació, escriu-nos a través del formulari de contacte de la web. Viu el #GivingTuesday amb Fundació Hestia!