Fundació Hestia s’ha sumat al Pacte pel Clima

Fundació Hestia s’ha sumat al Pacte pel clima de les fundacions espanyoles, una iniciativa de l’Associació Espanyola de Fundacions i de la Fundació Daniel i Nina Carasso que té com a objectiu incentivar el sector filantròpic del nostre país a fer un pas endavant en la acció climàtica.

Estructurat en set pilars, el pacte al qual s’ha adherit la Fundació Hestia, és el document de base per impulsar un moviment d’acció i conscienciació que contribueixi a fer que les fundacions activin i promoguin una lluita activa per enfrontar la crisi climàtica i les desigualtats que genera.

Fins ara, 140 fundacions s’han sumat a aquest document que marca diverses línies d’acció que cada entitat podrà posar en marxa de forma progressiva, segons les seves realitats, potenciant així el moviment #FundacionsPerElClima, una iniciativa a escala mundial que es va presentar oficialment en el marc de #Demos2021.