Fundació Hestia torna a gaudir del parc d’atraccions del Tibidabo

Emoció, diversió, noves sensacions i alegria desbordada any rere any. Onze persones usuàries de la Fundació Hestia i quatre acompanyants han complert aquest estiu amb la ja tradicional cita amb el parc d’atraccions. El grup es va desplaçar el 17 de juliol passat al Tibidabo «per gaudir d’una activitat divertida i emocionant, i de les increïbles vistes de la seva ciutat, Barcelona i passar un dia diferent divertint-se en les atraccions, amb les quals experimenten diferents emocions».

«¡Anava molt ràpid el tren, ha estat súper divertit! », exclamava J. S., una de les persones usuàries de Fundació Hestia, mentre que per a A.K. «semblava que volés amb el drac». Els seus comentaris reforçaven la valoració positiva dels professionals que els acompanyaven, que subratllen que la visita al Tibidabo «permet als usuaris experimentar noves sensacions en pujar a les diferents atraccions, a més que per als nous usuaris és una bona manera de conèixer els altres alhora que gaudeixen d’un dia diferent».

A més, segons destaca l’equip de suport, «aquest any hi havia ulleres de realitat virtual en algunes atraccions i això ha fet que experimentin amb les noves tecnologies».Cal destacar que les experiències de realitat virtual són una de les novetats destacades del parc d’atraccions Tibidabo, que les ofereix des del novembre passat. Amb elles, la visita a les instal·lacions s’enriqueix amb la possibilitat d’experimentar diferents mons digitals, contribuint a escurçar la bretxa digital d’una manera lúdica i donar un toc diferencial a una de les activitats recurrents a la Fundació Hestia.