Hestia Menorca comença la pretemporada amb el torneig “Ciutat de Maó”

Hestia Menorca, equip patrocinat per la Fundació Hestia, començarà la pretemporada 2022/2023 amb el torneig “Ciutat de Maó”. Acompanyaran l’equip equip menorquí, Bàsquet Girona, BAXI Manresa i Gran Canària en un torneig que, per segon any consecutiu, permetrà socis i aficionats tornar a gaudir de bàsquet ACB i captar les primeres sensacions de l’equip configurat per Javier Zamora.

El “Ciutat de Maó” se celebrarà els dies 10 i 11 de setembre, en el marc de les festes de la Verge de Gràcia de Maó. Els equips s’enfrontaran dissabte, 10 de setembre, a semifinals (Gran Canària vs. Bàsquet Girona, a les 18.00 hores i Hestia Menorca vs. BAXI Manresa, 20.30 hores), i el diumenge, 11 de setembre, per el tercer/quart lloc, a les 18.00 hores, i la final, a les 20.30 hores.

El torneo compta amb el suport de Turisme de Menorca, Consell Insular de Menorca, Ajuntament de Maó, Menorca, illa de l’Esport, Energía Menorca, Copizza, Antonio Cabot, Víper, Fibralink i Medea Motor. Les entrades ja s’han posat a la venda i el Club ultima els preparatius pel torneig.

#MatealEstigma, des del 2018 donant visibilitat a la salut mental des de l’esport

Aquesta és la cinquena temporada en què Hestia Menorca i Fundació Hestia col·laboraran per impulsar el #MatealEstigma, un projecte sobre activitat física i salut mental, pioner a sensibilitzar sobre l’estigma de la salut mental al món de l’esport i en la societat en general, i orientat també a promocionar l’esport com a instrument de millora de la salut mental i afavorir la integració social de col·lectius amb malaltia mental greu.

Tot i la pandèmia,  en les quatre primeres temporades de patrocini, més de 1.200 persones amb malaltia mental i les seves famílies han estat convidades a gaudir de partits de LEB Plata, gairebé un miler de persones han participat a les xerrades i pintades #MatealEstigma, s’ha col·laborat a l’organització de les dues edicions de les Jornades de Salut Mental de Menorca, a més d’elaborar-se diferents continguts al·lusius al projecte.