Hestia Menorca continuarà un any més fent #MatealEstigma

Fundació Hestia continuarà com a patrocinador de l’Hestia Menorca. L’entitat i el Club han acordat continuar col·laborant en el projecte #MatealEstigma, en què porten treballant conjuntament des del 2018, posant l’accent aquesta nova temporada a la iniciativa de ‘COpizza CasaModena, molt més que pizzes artesanes’.

Oriol Segura i Ferran Olivé, presidents del Club Bàsquet Menorca i del Grup Hestia, entitat a què està vinculada Fundació Hestia, respectivament, han estat els encarregats de comunicar la renovació de l’acord, els termes del qual es concretaran en breu i inclouran continuar amb les accions que han convertit Hestia Menorca en referent de sensibilització en salut mental al món de l’esport.

«Que el nostre company de viatge sigui Fundació Hèstia dóna sentit a la feina que fem perquè tenim un retorn amb l’energia que ens dóna gent com la que hem vist en aquest vídeo», va afirmar Oriol Segura, en relació amb el curt “Tres entrades”. Pel president del Club Bàsquet Menorca, la Fundació «t’extramotiva en tot allò que fas» i ha contribuït a fer que es transmeti que «som referent d’una illa petita, d’un lloc petit, on podem fer moltes coses i on les coses que fem les podem fer bé i les volem fer bé».

Per la seva banda, Ferran Olivé s’ha mostrat «absolutament alineat amb Oriol» i ha explicat que el patrocioni del Club ha estat «una experiència de cinc anys que ens agrada molt, ens sentim molt còmodes i forma part del projecte de la Fundació, que s’ha dedicat a tutelar persones diferents i després ha creat coses diferents, com ara la COpizza». El president del Grup Hestia ha remarcat que tota la tasca que desenvolupa Fundació Hestia «encaixa perfectament al patrocini del Club, al qual busquem i trobem un sentit, i un bon company de viatge, amb accions que ens han deixat un imatges entranyables».

Tant l’un com l’altre han volgut destacar com a accions vinculades al patrocini de la Fundació i altres que impulsa el Club -com a entrenaments i partits amb Club Vidalba o equips de formació de Menorca- acaben resultant gairebé més beneficiones per als que les promouen que per als seus destinataris, a més d’expressar la seva confiança mútua en la continuïtat de la relació entre les dues entitats i del projecte #MatealEstigma, que, fins ara, ha implicat més de 5.000 persones, mig centenar d’empreses i institucions, 15 clubs de bàsquet i una desena de centres educatius.

“Tres entrades”

L’anunci de la renovació s’ha aprofitat per presentar el curtmetratge “Tres entrades”, una idea premiada per Destil·leries Xoriguer a la tercera edició de Xoriguer Ideadores de Menorca. El curt ha estat realitzat per The Bendito Studios, ha comptat amb la col·laboració de la Fundació per a Persones amb Discapacitat de Menorca i es difondrà ben aviat des de les web i xarxes socials de les entitats implicades.

Per aquest motiu, l’acte de renovació ha comptat amb la presència dels protagonistes del curt, Laura Tresserras, de The Bendito Studios, i una representació de FPDM, encapçalada per la directora tècnica, Cristina Fernández, excusant assistència el representant de Destil·leries Xoriguer, a causa d’un imprevist d’última hora.