Hestia Menorca envia un missatge d’anim als més vulnerables per la pandèmia

L’aturada de la competició esportiva a causa de la pandèmia del coronavirus no implica que l’Hestia Menorca deixi de banda el seu paper en la sensibilització sobre la vulnerabilitat, un dels pilars del projecte #MatealEstigma de la Fundació Hestia, patrocinadora del club de bàsquet menorquí.

Pitu Jiménez, capità de l’Hestia Menorca, ha volgut dedicar unes paraules d’alè a la gent gran, ja que molts dels nostres majors estan passant en solitud per aquesta situació, i també als que ho fan en residències de gent gran, centres on el coronavirus s’ha cobrat bona part de les rutines i l’acompanyament que contribueixen a una vellesa més plena.

Jiménez no ha volgut oblidar-se tampoc dels professionals essencials, entre ells, de manera destacada, sanitaris i membres de Forces i Cossos de Seguretat, que estan a primera línia contra la pandèmia per cuidar i protegir a tots, sobretot als més vulnerables. “Teniu tot el nostre suport. Per vosaltres, nosaltres ens quedarem a casa i sortirem tots junts d’això. Molta força!” ha apuntat Pitu.