Hestia Menorca és equip de LEB Or

Hestia Menorca, l’equip patrocinat per la Fundació Hestia, va celebrar aquest dissabte el seu ascens a LEB Oro, la segona categoria del bàsquet espanyol. La promoció es va certificar el dissabte 20 de maig, després d’un intens partit contra Rioverde Clavijo, marcat per l’extraordinari ambient d’un Pavelló Menorca ple fins a la bandera -5.000 persones van assistir al xoc- i la duresa defensiva i el coratge que els dos equips van fer desplegar a la pista.

Els menorquins han realitzat una fase d’ascens impecable, guanyant tots els partits que han disputat, i van jugar el xoc definitiu davant l’equip de Logronyo, a qui havien tret vuit punts d’avantatge al partit d’anada de semifinals. Després de la conclusió del partit, l’alegria es va desbordar al pavelló i les felicitacions al Club pel projecte esportiu i social, amb #MatealEstigma com a acció destacada, han arribat de desenes de persones, empreses i institucions de tot Espanya.

Hestia Menorca i #MatealEstigma

La relació entre Fundació Hestia i Club Bàsquet Menorca es remunta al juliol del 2018 quan les dues entitats van subscriure un acord de patrocini pel qual la primera contribuïa a la sostenibilitat del Club, i totes dues impulsaven conjuntament el projecte de sensibilització sobre salut mental #MatealEstigma. Des de llavors prop de 3.000 persones, clubs i associacions han participat de diferents iniciatives vinculades a aquest projecte.