“Ja hi ha clubs de base que aposten per treballar la part emocional i no tecnificar des de ben petits”

Oriol Incarbone pren el relleu d’Urko Otegi en les entrevistes #MatealEstigma de la temporada 2020-2021. Incarbone, psicòleg de l’esport de Fundació Hestia, reflexiona sobre la necessitat de dedicar més recursos a l’atenció de la salut mental i donar visibilitat al col·lectiu de persones amb malaltia mental, i aposta per trencar amb l’estigma, també en el món de l’esport, “un món bastant reticent, però que, a poc a poc, es va obrint”.

El professional, un dels impulsors de les accions del #MatealEstigma i cofundador de Clapps !, una aplicació centrada en l’activitat física i l’esport, reafirma la validesa d’aquest projecte de sensibilització i defensa la necessitat d’incorporar l’activitat a la rutina diària i de treballar l’aspecte emocional en l’àmbit esportiu, objectiu aquest últim que vincula de forma directa als clubs de base.