La Càtedra Hestia lliura les seves Beques i Premis 2020

Format virtual i en temps real per al lliurament de les Beques i Premis Hestia 2020. La Càtedra Hestia en Atenció Integrada Social i Sanitària ha fixat pel proper 24 de novembre, a les 17 hores, l’acte de reconeixement als investigadors seleccionats en la convocatòria de beques i premis d’aquest any, un acte que no serà presencial per les restriccions de la pandèmia del coronavirus i per al que s’ha de confirmar assistència omplint el formulari des d’aquest enllaç.

La Càtedra Hestia va seleccionar el passat mes de juny els projectes mereixedors de les beques de recerca i els premis corresponents a l’edició de 2020 entre el centenar de projectes que van concórrer a la doble convocatòria, orientada a incentivar les millors iniciatives en el camp de la recerca en l’àmbit sociosanitari i / o de la salut mental.

El resultat va ser comunicat telemàticament als investigadors becats i als autors premiats, posposant-se l’acte de lliurament, la celebració del qual es concep com una oportunitat de apropar-se als treballs més destacats de l àmbit sociosanitari i de la salut mental, que en la present edició han implicat a més de 140 investigadors de 70 institucions de tot el territori espanyol. Pots consultar el programa de l’acte, pitxant aquí.

Cátedra Hestia en Atenció Integrada Social i Sanitaria

La Càtedra Hestia en Atenció Integrada Social i Sanitària és una iniciativa de la Fundació Hestia i la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de UIC Barcelona orientada a sensibilitzar la societat respecte a l’augment de persones amb un gran nombre de necessitats socials i sanitàries cròniques complexes i a promoure la investigació i la docència relacionades amb l’atenció de les mateixes. La convocatòria de les Beques de Recerca i els Premis Hestia és una de les accions amb què la Càtedra Hestia pretén aconseguir els seus objetius.