La Càtedra Hestia organitza l’acte de defensa dels proyectes guanyador de les Beques Hestia 2021

La Càtedra Hestia en Atenció Integrada Social i Sanitària ja té llest l’acte de defensa dels projectes guanyadors de les Beques de Recerca Hestia 2021. Serà el proper 28 de juny, a partir de les 17 hores, en format webinar, podent-se accedir a l’esdeveniment a través del següent enllaç: https://youtu.be/6bCVDU_qXLw.

En la seva quarta convocatòria, les Beques de Recerca Hestia es van reservar a professionals d’Hestia Alliance, i van ser reconeguts sis projectes centrats en les estratègies implementades pels centres integrats al Grup en el context de la pandèmia del Covid19, i que abasten aspectes com el cribratge, la mortalitat, la gestió emocional de la crisi sanitària i la comunicació durant la mateixa.

Podeu consultar el programa de l’acte clicant aquí.

Càtedra Hèstia

La Càtedra Hèstia en Atenció Integrada Social i Sanitària és una iniciativa de Fundació Hèstia i la Universitat Autònoma de Catalunya impulsada amb l’objectiu de sensibilitzar la societat respecte a l’augment de persones amb un gran nombre de necessitats socials i sanitàries cròniques complexes.

Per aconseguir aquest objectiu, la Càtedra Hèstia promou la formació i la investigació científica en relació amb les millors pràctiques per abordar els factors condicionants de vulnerabilitat social; fomenta la innovació i la promoció de sistemes i serveis organitzatius integrats que facilitin la millora en el model de prestació de l’atenció sanitària i social; e impulsa la docència i la investigació clínica a la resta d’àmbits que interactuen amb l’atenció sociosanitària.