La Càtedra Hestia ultima la tercera convocatòria de les seves beques de recerca

La Càtedra Hestia en Atenció Integrada Social i Sanitària ultima la convocatòria de les seves beques de recerca. La iniciativa pretén impulsar projectes relacionats amb la prestació de serveis sociosanitaris i de salut mental, i la cura de pacients crònics complexos amb importants necessitats socials.

En la seva tercera edició, s’atorgaran 8 Beques de Recerca Hestia, dotades sis d’elles amb 4.000 euros cadascuna i dues, dotades amb 2.000 euros cadascuna. “Hem optat per reduir la quantia de cada beca i atorgar quatre més amb l’objectiu d’ampliar el nombre de professionals que es beneficiïn de la iniciativa”, apunta el doctor Xavier Corbella, director de la Càtedra Hestia.

Aquesta és la principal novetat d’una convocatòria que tornarà a primar les idees innovadores, la multidisciplinarietat de l’equip investigador i la participació de més d’un centre a l’hora de seleccionar els projectes, a més d’oferir als investigadors becats suport estadístic i metodològic per a la seva tasca.

Projectes becats

En les dues primeres convocatòries de Beques de Recerca Hestia, la Càtedra Hestia va rebre 79 projectes. Del total, han estat becats 16, presentant-se els resultats dels desenvolupats en el període 2018-2019 el passat 21 de març en un acte celebrat al Campus Sant Cugat de la Universitat Internacional de Catalunya, promotora de la càtedra juntament amb la Fundació Hestia.

+info: CH_ProjectesBecats1_cat