La Fundació Hestia amplia les places en el seu menjador social “confinat”

Fundació Hestia ha comunicat als Serveis Socials de Barcelona la seva disponibilitat per ampliar el nombre de places del seu menjador social “confinat”. L’oferiment obeeix a la combinació de la sensibilitat cap a l’augment de persones que necessiten aquest servei i el canvi en la prestació del mateix, que, des de l’aprovació del decret de l’estat d’alarma, ha deixat de ser presencial per fer-se sota la fórmula de #Emportat’hoacasa.

En aquest context, el menjador social, ubicat físicament a Hestia Gràcia, ha renunciat a la seva vocació de punt de trobada, que combina amb la prestació d’una alimentació sana i saludable per a persones i famílies amb tombes necessàries socials i de subsistència, per centrar-se en aquest segon aspecte. Amb aquesta mesura es pretén minimitzar el risc de contagi que suposa concentrar desenes de persones en un mateix espai, encara que hi hagi un contacte mínim amb els usuaris en el moment de lliurar-los els seus menús.

Si desitja més informació sobre aquest servei de contacte amb la Fundació Hestia a través del formulari de la nostra pàgina web.