La Fundación Hestia, Barça B i Júnior pinten el mural #MatealEstigma

La Ciutat Esportiva Joan Gamper acull des d’avui el mural #MatealEstigma. Jugadors de l’Barça B i Júnior i usuaris de dispositius de salut mental de Clínica Coroleu, Hestia Palau i Hestia Duran i Reynals han pintat conjuntament el disseny de l’il·lustrador menorquí Juan José Zacarías, Zaca, al·lusiu a el projecte de sensibilització de la Fundació Hestia.

La activitat ha començat ben d’hora amb el trasllat dels usuaris a la Ciutat Esportiva Joan Gamper, on ja es trobava el dibuix que havia esbossat Georgina Segòvia, terapeuta de Clínica Coroleu. Ràpidament, pacients i professionals s’han posat mans a l’obra i han començat a pintar el mural. A la, s’han sumat els jugadors del Barça B I Júniors, qui han estat acompanyants pel cos tècnic i Juan Carlos Navarro, Secretari tècnic del bàsquet formatiu.

A migdia, en un clima de gran complicitat, es donaven les pinzellades finals i jugadors i cos tècnic tornaven a la pista, i usuaris i els seus acompanyants, als seus centres, amb la satisfacció d’haver contribuït a aquesta iniciativa de la Fundació Hestia orientada a possibilitar una experiència de coneixement i intercanvi mutu entre el col·lectiu de persones amb malaltia mental i el món de l’esport, i posar el focus en la necessitat de trencar l’estigma associat a la patologia mental.

Pots gaudir del moment en el següent enllaç: https://t.co/lWBfkRK2t4?ssr=true