L’Associació Espanyola de Fundacions ajuda a rebaixar l’impacte de la covid-19 al sector fundacional

L’Associació Espanyola de Fundacions, a la qual pertany Fundació Hèstia, comença 2021 incorporant un sistema transitori de quota per tal d’esmorteir la incidència de la crisi generada per la covid-19. L’acord, adoptat en assemblea general el passat desembre, pretén adaptar la contribució de les entitats associades a la seva capacitat real davant la previsió de descenso d’ingressos en el sector.

Segons ha detallat l’AEF, aquest sistema farà servir, per 2021 i de manera excepcional, la previsió d’ingressos en comptes de la despesa total executada, com es venia fent fins ara. Així, el càlcul es realitzarà aplicant el barem de quotes vigent sobre la xifra de previsió d’ingressos del pla d’actuació o del pressupost per a l’exercici 2021.

Amb aquesta iniciativa, l’entitat que representa el sector fundacional a nivell estatal reforça el seu compromís amb les fundacions donant suport a la continuïtat de la seva tasca en un moment en què és més necessària que mai. L’increment de necessitats causades per la pandèmia exigeix ​​una resposta ràpida i eficaç del sector al que l’AEF ha volgut donar suport adaptant les quotes d’associat a la seva capacitat real d’actuació.