L’Associació Espanyola de Fundacions ultima els preparatius de Demos 2019

El dijous 24 d’octubre s’obre el termini d’inscripció a Demos 2109, el Fòrum de Fundacions i Societat Civil que se celebrarà el proper 3 de desembre a la Fundació Germán Sánchez Ruipérez (Casa del Lector) a Madrid, i organitza l’Associació Espanyola de Fundacions a la qual pertany la Fundació Hestia.

# Demos2019 és un dia de trobada per a la col·laboració, la innovació, la reflexió i la inspiració en el desenvolupament eficaç d’iniciatives que contribueixin a millorar la vida de les persones i fer valer el nostre sector. L’agenda 2030 i a la transformació digital centrarà aquesta tercera edición.

Según han destacat des de l’AEF, Demos 2019 té com a fins reforçar el networking del sector; apropar el dia a dia de les fundacions al ciutadà; fomentar la col·laboració entre entitats i compartir experiències solidàries; i, promoure la donació com a forma de contribució individual a les iniciatives d’interès general.

Més informació: forodemos.com