Les mascaretes més solidàries de Fundació Hestia i Emeva Medical Global

Un gest per recordar la importància de mantenir les mesures de prevenció, tot i el cansament acumulat, i la necessitat de continuar posant l’accent en els col·lectius més vulnerablesc, com són el de la gent gran i els professionals que els atenen. Així s’explica la donació de 10.000 mascaretes FFP2 que Fundació Hestia i Emeva Medical Global han fet a les residències, centres de dia i departaments de l’Àrea Social de Menorca.

La recollida de material va tenir lloc el divendres 5 de febrer a la Residència Geriàtrica i Centre de Dia Sant Lluís, i a l’acte van assistir Bàrbara Torrent, consellera de Benestar Social de Consell Insular de Menorca, l’alcalde des Mercadal Francesc Ametller, el primer tinent d’alcalde i la regidora de Serveis Socials de Sant Lluís, Joan Pons i Maite Martínez , respectivament, així com Maximina Cabrera d’ Emeva Medical Global i Lola Maiques de Fundació Hestia.

En nom de el Consell Insular, institució que treballa conjuntament amb els ajuntaments i diferents entitats en l’atenció a la gent gran a Menorca, Bàrbara Torrent va subratllar la seva gratitud “pel gest solidari de Fundació Hestia i Emeva Medical Global. Sens dubte, ens ajudarà a continuar lluitant amb fermesa contra la propagació del coronavirus i ens ajuda a visibilitzar que es tracta d’una lluita conjunta i que necessita dels esforços de tothom ”

Per la seva banda, en representació dels ajuntaments, Joan Pons, va destacar la feina que s’està fent des de l’Àrea Social de totes les administracions. “Aquesta pandèmia ha posat a prova els nostres recursos i la nostra gent, que està oferint una gran resposta per no deixar ningú enrere. Aquesta donació, que uneix el sector públic i el privat, ens ajuda a protegir-los també a ells, que cada dia estan en primera línia, i també aporta protecció extraordinària a un dels col·lectius més vulnerables i afectats per la malaltia, com és la gent gran “.

Finalment, en nom de les entitats donants, Maximina Cabrera, d’Emeva Medical Global, empresa menorquina dedicada a la fabricació de màscaretes, va incidir que “amb aquest gest simplement hem volgut subratllar la necessitat que tots continuïn observant les mesures de seguretat, fins i tot, havent estat vacunats. Només amb constància aconseguirem vèncer el coronavirus”.