Pitu Jiménez, sobre #Matealestigma: “No tot és guanyar o perdre, fer cistelles, açò és una victòria passi el que passi en la temporada”

Conscient del tabú que hi ha a l’hora de parlar de salut mental i de l’impacte de l’activitat física en el benestar emocional, i convençut que el projecte #Matealestigma de la Fundació Hestia ha aconseguit posar aquestes realitats sobre la pista. Així es mostra Pitu Jiménez, base del Hestia Menorca, en una entrevista realitzada al Pavelló Menorca.

Ell és l’ últim protagonista de la sèrie d’entrevistes que la Fundació Hestia i el club menorquí estan realitzant per difondre aquest projecte de sensibilització orientat a promocionar l’esport com a instrument de millora de la salut mental, afavorir la integració social dels col·lectius amb malaltia mental greu, i visibilitzar la malaltia mental i lluitar contra el seu estigma.