“Stop the war” de l’Hestia Menorca.

Hestia Menorca, equip el patrocinador principal del qual és Fundació Hestia en el marc del projecte #MatealEstgima, va aprofitar el seu partit disputat contra Mi Arquitecte Benicarló per expressar el seu rebuig al conflicte bèl·lic que s’està desenvolupant a Ucraïna. L’acció va tenir lloc a l’inici del matx disputat el 5 de març i va consistir en un minut de silenci, que es va fer extensiu a altres partits a proposta de la Federació Espanyola de Bàsquet i va ser secundat respectuosament pel públic del Pavelló Menorca.

Mentre transcorria el minut de silenci, jugadors i staff dels dos equips, i àrbitres es van situar al mig de la pista, després d’una lona que deia un expressiu “Stop the war”, sent el seu nexe d’unió una pilota de bàsquet pintada amb els colors d’Ucraïna i Rússia, subjectada entre Illia Sorokin, jugador rus de l’Hestia Menorca, i Vladimir Orlov, ucraïnès del Mi Arquitecte Benicarló. La iniciativa va ser aplaudida pels assistents i les xarxes socials, conscients els uns i les altres del potencial de l’esport per unir diferents sensibilitats i salvar qualsevol barrera.

(Foto: Antxon Castresana)