Tutelats i usuaris de Fundació Hestia cridats a participar al III Concurs de Nadales

Tutelats i usuaris de Fundació Hestia poden participar en el Concurs de Nadales que organitzen  Hestia Alliance i Fundació Hestia. Per tercer any consecutiu,  el Grup elaborarà la seva felicitació nadalenca sobre la base d’un disseny seleccionat entre els que presentin els seus pacients i usuaris. Per participar-hi només cal presentar, abans del 9 de desembre, un dibuix mida quartilla, en vertical o horitzontal, amb motiu nadalenc i elaborat usant ceres, llapis de colors, retolador o aquarel·les.

Seran els professionals de la Fundació els encarregats de seleccionar-ne tres que passaran a la final del concurs. Entre tots els finalistes, se n’escollirà un, que servirà per confeccionar una postal amb què Hestia Alliance i Fundación Hestia felicitaran les properes festes a personal, col·laboradors, usuaris i familiars.

Aquesta iniciativa es recolza en la implicació dels professionals de la Fundació i la col·laboració de les persones tutelades o usuàries de l’entitat i contribueix a consolidar un model d’atenció integrada i centrada en la persona que vol aconseguir potenciar al màxim la seva autonomia i capacitats.