Usuaris de Fundació Hestia assisteixen a la presentació d’activitas d’Apropa Cultura

Usuaris de la Fundació Hestia acompanyats de la referent d’activitats de l’entitat han assistit a la sessió informativa de la programació d’activitats de l’entitat Apropa Cultura celebrada l’11 de gener al Palau de la Música Catalana. L´acte va comptar amb l´assistència d´altres organitzacions radicades a Catalunya i va permetre conèixer el ventall d´activitats que es proposen per a la temporada 2023 per persones en situació de fragilitat.

«Ens interessava que fossin els nostres propis usuaris els qui coneguessin de primera mà les activitats culturals que es realitzen a la ciutat per poder triar personalment entre tota l’oferta», expliquen des de Fundació Hestia, que té «interès a crear un grup de persones tutelades que, amb nosaltres de facilitadores, puguin assistir a espectacles, concerts, obres de teatre i altres activitats de manera autònoma i sense la necessitat de professionals que facin l’acompanyament».

La possibilitat de conèixer de primera mà l‟oferta cultural va ser ben valorada per les persones assistents. «No estic gaire interessat en la música clàssica, però sí que m’agraden les altres activitats que proposen com a teatre, dansa i tallers», comentava Albert al final de l’esdeveniment.

El repte ara és aconseguir crear aquest grup i que la participació en propostes culturals permeti complementar el programa d’activitats que cada any organitza la Fundació i que s’ha presentat aquesta mateixa setmana.