Acte de defensa dels projectes guardonats en les Beques Hestia 2020

Des d’un model d’atenció integrat a un programa d’educació per a la salut en un centre sociosanitari, passant per la prevenció de caigudes en persones grans, el cribratge del grau de fragilitat o l’efectivitat d’un programa multidisciplinari en relació amb la conducta suïcida.

La Càtedra Hèstia en Atenció Integrada Social i Sanitària organitza l’acte de defensa dels projectes reconeguts a la convocatòria de Beques Hestia 2020. Durant la sessió, segons detalla el programa, els investigadors guardonats a la tercera edició presentaran els principals resultats obtinguts amb els seus projectes.

L’acte es realitzà en línia, el passat 23 de març,  i pots veure’l aquí:

Càtedra Hestia

La Càtedra Hestia és una iniciativa impulsada per la Fundació Hestia i la Universitat Internacional de Catalunya amb l’objectiu de sensibilitzar la societat respecte a l’augment de persones amb un gran nombre de necessitats socials i sanitàries cròniques complexes.

Promoure la investigació i la innovació en l’atenció d’aquestes persones és una de les línies d’acció, motiu pel qual es convoquen anualment Beques i Premis Hestia. A la tercera edició, les Beques de Recerca Hestia van suscitar l’interès d’un centenar d’investigadors, que van presentar 41 projectes, dels quals van ser premiats els sis que es defensaran en aquest acte.