Càtedra Hestia: l’impuls a la investigació jove amb els Premis al Millor Treball Fi de Grau

A punt d’estrenar-se la sèrie d’entrevistes als guanyadors en la tercera edició de les Beques i Premis Hestia 2020, Fundació Hestia es fa ressò del resultat de la primera convocatòria dels Premis Hestia al Millor Treball Fi de Grau atorgat entre els estudiants dels graus de Ciències de la Salut de la Universitat Internacional de Catalunya, en la qual van ser guardonades:

Mar Carbonell, de Medicina, pel treball titulat ‘Topical Sandalore® 1% versus 5% Minoxidil solution and oral Finasteride 1 mg in the treatment of Male Androgenic Alopècia: A randomized, Multicentre, multi-arm, noninferiority clinical trial’,

Mar Navales, de Fisioteràpia, pel treball titulat ‘Efectivitat de la cinesiteràpia passiva per disminuir la prevalença de l’osteopènia de l’prematur: Assaig clínic aleatori’; i,

Laura Puig, d’Infermeria, pel treball titulat Manejo y tratamiento de heridas crónicas mediante el uso de la cura en ambiente húmedo. Revisión de la literatura.

Cadascuna d’elles va rebre en el seu domicili un premi valorat en 150 euros, després que els responsables de la Càtedra Hestia es reunissin amb els Degans dels graus de Ciències de la Salut, a fi que aquests últims compartissin el veredicte sobre el Millor Treball de Fi de Grau presentat en la seva especialització durant el curs 2019-2020.

Els premis s’atorguen en funció a la millor nota i valoració dels responsables de l’assignatura en cada grau, i amb ells es pretén donar impuls a la trajectòria d’un jove investigador i animar els alumnes d’aquests graus a seguir investigant, un cop finalitzats els seus estudis.

Cátedra Hestia en Atenció Integrada Social i Sanitaria

La Càtedra Hestia és una iniciativa de Fundació Hestia i la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat Internacional de Catalunya orientada a sensibilitzar la societat respecte a l’augment de persones amb un gran nombre de necessitats socials i sanitàries cròniques complexes. Des de la seva creació el 2016, la Càtedra Hestia ha impulsat una important activitat docent i investigadora, que pot consultar en la seva Memòria 2016-2019.