Darrers dies per optar a les Beques i Premis Hestia 2020

El proper 20 de febrer es tanca el termini per participar en la convocatòria de les Beques i Premis Hestia 2020. La doble convocatòria que impulsa la Càtedra Hestia en Atenció Integrada Social i Sanitària pretén incentivar la innovació i l’excel·lència en l’àmbit sociosanitari i de la salut mental.

Pel que fa a les Beques de Recerca Hestia, aquesta nova convocatòria atorgarà vuit beques dotades globalment amb 28.000 euros, i hi pot optar qualsevol institució de l’Estat Espanyol, així com professionals del grup Hestia Alliance, organització a la qual està vinculada la Fundació Hestia, promotora de la Càtedra Hestia juntament amb la UIC. Tota la informació sobre aquestes beques, pots trobar-la en aquest enllaç.

Quant als Premis Hestia, s’estableixen dues categories, millor article publicat i millor comunicació en un congrés, havent de versar els treballs que optin al guardó sobre iniciatives l’objectiu de les quals hagi estat millorar l’atenció als pacients crònics complexos amb alta vulnerabilitat social durant el període 2018-2019. Per saber més, pitja en aquest enllaç.