“El confinament ha estat un bon moment per posar en pràctica coses apreses quan estava agut”

Martín Méndez va ser la primera persona que es va interessar per una de les accions del projecte de sensibilització #MatealEstigma, concretament l’assistència als partits de l’Hestia Menorca, equip de bàsquet patrocinat per la Fundació Hestia en el marc d’aquest projecte de sensibilització. La Fundació va cedir les entrades que li pertocaven en qualitat de patrocinador principal a persones amb malaltia mental i les seves famílies, i Martín, en saber de la notícia, va contactar amb el club menorquí i es va convertir en assidu al pabellón.

Ens ho explicava l’any passat, en una de les entrevistes #MatealEstigma, i aquesta temporada va anar als partits fins que la pandèmia del coronavirus va obligar a la suspensió de la competició i a un confinament que Martín ha viscut de manera enriquidora gràcies a l’entorn familiar i a les eines que l’ajuden a bregar amb la seva malaltia mental i portar una vida normal, segons ell mateix relata. Encara que és conscient del patiment, Martín vol creure que la pandèmia és una oportunitat per introduir canvis a millor. Pots veure l’entrevista al nostre canal de Youtube.