Martín Méndez, beneficiari del projecte #Matealestigma: “La malaltia va afectar-me a mi i a les persones properes; anar al bàsquet té un punt terapèutic perquè ho fem tots plegats”

Va ser el primer a interessar-se en la possibilitat d’acudir als partits de l’Hestia Menorca arran del patrocini de la Fundació Hestia i des que va començar la temporada no s’ha perdut ni un partit. Martín Méndez és un dels beneficiaris del projecte #Matealestigma i no dubta a reconèixer en la seva entrevista que aquesta possibilitat d’oci ha estat “una de les millors coses que m’ha passat aquest any”.

Tercera entrevista #Matealestigma

La de Martín Méndez és la tercera de les entrevistes #Matealestigma, una de les accions que vertebren el projecte de sensibilització de la Fundació Hestia que pretén promocionar l’activitat física com a instrument de millora de la salut mental, afavorir la integració social dels col·lectius amb malaltia mental greu, i visibilitzar la malaltia mental i lluitar contra l’estigma que comporta.

La sèrie es completa fins el moment amb les entrevistes a Quim Salvans, i Duby Okeke, jugadors de l’Hestia Menorca, equip del qual la Fundació Hestia és el patrocinador principal. A més a més, Manu Cid, altre beneficiari del projecte ha volgut també donar el seu testimoni.

La Fundació Hestia ha promocionat el seu projecte a tots els partits de la LEB Plata de Bàsquet. Ha impartint conferències a diferents indrets del territori nacional destacant la importància de la pràctica esportiva en la salut emocional i recolçant la normalització de la malaltia mental.